El Gobierno declara supramunicipal el proyecto de Vía Verde del Bidasoa/Bidasoko Bide Berdearen proiektua Udalez Gaindikoa izendatu du Nafarroako Gobernuak

El Gobierno de Navarra ha declarado la incidencia supramunicipal (PSIS) del proyecto de adecuación de la Vía Verde del Bidasoa en el tramo Endarlatsa-Doneztebe, que promueve el Consorcio Turístico de Bertiz. La declaración somete por 30 días el expediente a información pública y de audiencia a los Entes Locales cuyos términos queden afectados por el proyecto, y por el mismo plazo el procedimiento de Evaluación de Impacto Ambiental.

Vía verde Bidasoa/Bidasoko bide berdea

Vía verde Bidasoa/Bidasoko bide berdea

El objeto del proyecto es la recuperación, acondicionamiento y, en su caso, reposición de la plataforma del antiguo trazado ferroviario del Bidasoa, popularmente conocido como Tren Txikito, en el trayecto Endarlatsa-Doneztebe para su utilización como Vía Verde”. El trayecto tiene una longitud de unos 27 kilómetros, y el trazado previsto para el mismo atraviesa los términos municipales de Doneztebe, Sunbilla, Igantzi y Lesaka.

Las circunstancias que motivan la declaración de PSIS son que se trata de una infraestructura que atraviesa cuatro términos municipales, y la utilidad pública y el interés social de la actuación. La utilidad pública y el interés social de la actuación se sustentan en la aportación al bienestar social y en que favorece la actividad de la hostelería y el turismo rural.

Para más información :http://www.navarra.es/home_es/Actualidad/BON/Boletines/2012/13/Anuncio-6/

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Bertizko Turismo Partzuergoak sustatutako “Bidasoko Bide Berdea Endarlatsa-Doneztebe tartean egokitzea” izeneko proiektua udalez gaindiko proiektu sektorial deklaratu du Nafarroako Gobernuak, urtarrilaren 19ko Nafarroako Aldizkari Ofizialean argitara eman zenez. Egun horretatik hasita, 30 egunez espedientea jendaurrean jarri da eta aldi berean, entzunaldia emanen zaie proiektuak ukitutako lurretako toki entitateei. Ingurumenaren gaineko eraginaren ebaluazioaren prozeduraren ondorioetarako ere jendeaurrean paratu da.

Endarlatsa eta Doneztebe arteko azpiegiturak 27 kilometroko luzera du eta lau udalerri zeharkatzen ditu, Lesaka, Igantzi, Sunbilla eta Doneztebe. Horixe da proiektua udalez gaindikoa izendatzeko arrazoietako bat. Bertzea, azpiegiturak gizartean izanen duen eragina ukitutako udalerrietako herritarrez haratago doala, “azpiegituraren erabiltzaileak, trenbide zaharrean dagoeneko abian den zatiren batean gertatzen den moduan, Nafarroako zenbait hiri eta herritatik iristen dira, bai eta beste eskuade batzuetatik ere”.

Jardueraren onura publikoa eta gizarte interesa arrazoitzeko orduan, Nafarroako Gobernuaren ustez, “ekarpen handia eginen dio biztanleriaren talde handi baten gizarte ongizateari, azpiegiturak ahalbidetuko dituen josteta eta kirol jarduerei esker” eta, aldi berean, azpiegiturak “ostalaritzarekin eta landa turismoarekin lotutako jarduera ekonomikoak ahalbidetuko ditu”. Azpiegituraren eduki kulturala ere nabarmena dela uste du Gobernuak, “izan ere trenbide historiko baten ibilbidea berreskuratuko da, ingeniaritza zibileko obra garrantzitsua izan zen bere garaian, bai eta komunikaziorako eta kultur trukerako baliabide oso egokia ere”.

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